czwartek, 19 czerwca 2014

Pędzelki z biedronki podobne do Ecotools

Część Dziewczyny!

Dziś chciałam napisać o pędzlach które już dawno pojawiły się w biedronce początkowa ich cena to 24,99 zł po przecenie kosztowały 18,99 zł postanowiłam je kupić widząc przecenie przy kasie zostałam miło zaskoczona ponieważ pędzelki przecenili jeszcze o 4 złote i wyszło nie całe 15.


Zestaw zawiera 4 pędzelki i pokrowiec. Z wyglądu przypomina mini zestaw ecotools tak samo są dwa pędzelki do twarzy i dwa do oczów.





Jak na tą cenę pędzelki na prawdę nie są złe bardzo dobrze mi się współpracuje z pędzelkami do twarzy używam je do pudru i różu. Pod czas mycia nie było problemów z wypadaniem włosia.





Podsumowując za tą cenę pędzle są naprawdę dobre, włosie jest miłe w dotyku, pędzle są małe poręczne w pokrowcu dołączonym można je zawsze nosić w torebce będą dobre na szybką poprawę makijażu.

A wy co o nich sądzicie? Zakupiłyście je? Są jeszcze w waszej biedronce ja jak była w poprzednim tygodniu było ich jeszcze kilka sztuk :)

9 komentarzy:

  1. kiedyś je oglądałam w biedronce, ale nie skusiłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentują się bardzo elegancko :)
    Widziałam je, ale nie kupiłam, bo mam już komplet potrzebnych mi pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z początku chciałam je przetestować, jednak długość trzonka mnie zraziła. Potem widziałam je u koleżanki i nie żałowałam, że ich nie kupiłam. Nie przemawiają do mnie. Nawet za taką cenę. Są strasznie drobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam je :) Kupiłam specjalnie żeby malować modelki na sesjach i super się sprawdzają :)
    Głównie nakładam nimi produkty w płynne :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobne, ale już na zdjęciach widać, że... no tylko podobne.
    EcoTools można kupić w niskich cenach na niektórych stronach. ja kupowałam na iHerb (z kodem od jednej blogerek) i wyszły śmiesznie tanio, a są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam je w chińskich sklepach nie wiedziałam, że są też w biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie wyglądają prawie jak Ecotools:-)

    OdpowiedzUsuń