wtorek, 13 maja 2014

Podsumowanie promocji -49 w Rosssmanie.


Witajcie!
Postanowiłam się pochwalić swoimi zdobyczami z 3 tygodniowej promocji w rossmanie. Niestety nie jest to dużo jak u innych dziewczyn ponieważ postanowiłam być twarda i udało się :)





Piaskowe lakiery miałam już dawno kusić aż w końcu dzięki promocji kupiłam, aktualnie mam na pazurkach ten błękitny kolor 03 bardzo mi się podoba nie żałuję.Co do róży do policzków skusiłam się bardzo niską cenę dwa wyszły w cenie jednego też jestem z nich bardzo zadowolona za taką cenę na prawdę są dobre. O pudrze Rimmel Stay Matte słyszałam dużo dlatego też sama postanowiłam go wypróbować wraz z podkładem. Taka promocja skusiła mnie do przetestowania tuszu z L'oreal dawno z tej firmy żadnego nie miałam. Eveline wzięłam z ciekawości bo słyszałam że za taką cenę daje dobry efekt pogrubienia jeszcze nie testowałam więc wszystko przede mną.


To tyle na dziś a wy macie coś z moich skromnych zakupów ?

7 komentarzy:

  1. Śliczne są te piaskowe z Lovely ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te promocje.....
    Ja się powstrzymałam tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe zakupy :) wydaje mi się, że ze wszystkiego powinnaś być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam wtedy identyczny puder! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię ten tusz eveline, już go kończę ale długo mi służył. mam oba piaskowe lakiery są super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnej z Twoich promocyjnych zdobyczy :))
    Ja nie uległam Rossmann-owemu szaleństwu ;)

    OdpowiedzUsuń