poniedziałek, 3 lutego 2014

Shopping - Paese, Kobo

Cześć Dziewczyny :)
Chciałam się pochwalić dzisiejszymi małymi ale bardzo udanymi zakupami . Miałam tylko kupić bazę pod cienie z Paese, której kupno planowałam od dłuższego czasu ale przy okazji jeszcze wskoczyły mi do ręki dwa produkty.



Cóż za radość w końcu mieć tą baze, mam nadzieję że i ja będę z niej zadowolona tak jak dziewczyny których czytałam opinie. Cena z 40% rabatem 11,94zł


Cena 29,90 zł
Pani sprzedawczyni zaproponowała rabat  40% na baze przy zakupie drugiego produktu postanowiłam zaryzykować i kupić podkład gdyż dobrze idealnie wyglądał na mojej twarzy. 

Cena : 17,99zł
Chciałam go zastosować jako korektor na niedoskonałości  ale coś mi się wydaje że jest za ciemny, pani sprzedawczyni tak mnie zakręciła że go wzięłam. Hmm Jutro wszystko zacznę testować mam nadzieję że będą to trafne zakupy.


33 komentarze:

  1. Zakupy bardzo fajne, nie znam produktów Paese dlatego chętnie przeczytam ich recenzję:) Od jakiegoś czasu za to poluję na bazę pod cienie KOBO ale nie mogę jej nigdzie u siebie dostać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków,ale chętnie poczytam Twojej opinii po przetestowaniu:)
    Pozdrawiam!!!zapraszam do mnie:http://renia114.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedys miałam podkład paese, niestety najjaśniejszy okazał się za ciemny..

    OdpowiedzUsuń
  4. udanych testów :) ciekawe kosmetyki mam nadzieje, że ci się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. O bazie czytałam dużo dobrego, sama mam ochotę ją kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam, że produkty Paese są ok :). Nie mam jeszcze żadnego, ale czaję się na puder transparentny ^^ Podobno jest super:). Jeśli chcesz zajrzyj do mnie:). Może też Ci się u mnie spodoba:). Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem kosmetyków z firmy Paese. nigdy ich nie używałam :)

    wiesz, że masz włączoną weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niech Ci wszystkie dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie się dowiem jak się sprawdzają :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiła mnie ta baza, a korektor na zdjęciu wygląda na naprawdę ciemny ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tej bazy i chętnie poczytam recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym kilka cieni z kobo ale nie mam po drodze niestety do natury

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne nowości. Nie znam kosmetyków więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podkład Kobo mam w najciemniejszym chyba kolorze jaki jest i używam go jako bronzera :) Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. miłego testowania :) nie słyszałam o tej bazie wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupy, ja z Paese mialam puder ryzowy i bylam zadowolona, mam nadzieje ze Twoje zakupy sie sprawdza. O bazie z Paese slysze po raz pierwszy, wydaje sie miec dziwny kolor, czy na powiece jest przezroczysta?

    OdpowiedzUsuń
  17. mam bazę z Pease i jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja miałam bazę kobo ale taka pod cienie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam z Paese taki sam podkład matujący :) do tego także puder matujący i jak dla mnie bardzo dobry duet

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana ja tak na szybko :) Zapraszam do siebie na wielkie urodzinowe rozdanie! Z okazji roku istnienia bloga, wybierasz co wygrywasz, do wygrania dwa zestawy znanych i lubianych produktów w tym lakier O.P.I oraz Model Own - może się skusisz?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam bazy z Paese, ciekawa jestem jak się sprawdzi. Obecnie używam bazy z Hean i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś miałam okazję wypróbować u koleżanki podkład matujący z Paese, miał konsystencję musu i pamiętam że bardzo przypadł mi do gustu. Przypomniałaś mi o nim :) muszę wybrać się na stoisko i kupić. Pamiętam że kosztował około 30zł, ale bardzo ładnie krył i matowił skórę. Przyjemnie czyta się Twojego bloga. Dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. zainteresowałam się tą bazą:) hmmm poszukuję idealnej i na razie nie trafiłam na taką może ta się okaże fantastyczna:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie bardzo udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podkład wygląda interesująco, baza pod cienie do złudzenia przypomina mi tą z Artdeco, słoik identyczny i zawartość też podobna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem jak to się dzieje ale prawie wszystkie produkty z Paese stają się moimi ulubieńcami. Może z wyjątkiem cieni do powiek.

    OdpowiedzUsuń