sobota, 24 października 2015

MakeUp Revolution - Iconic 3



Hej dziewczyny :)
Wszyscy mają tą paletkę mam i ja !- Chodź  tą słynną paletkę posiadam już ponad rok dopiero teraz postanowiłam napisać o niej, nie wiem czy coś nowego wniosę do tak wielu recenzji na pewno w większości powtórzę się, mimo to chcę napisać moje odczucia związane z tą paletką.
Cena: 19,99 zł
Sklep: click
Waga: 14g
Wymiary: 16.3cm x 8.3cm x 1.2cm
Paletka składa się z 12 mocno napigmentowanych matowych, satynowych i perłowych cieni.


Zacznę może od minusów, których nie ma dużo - tylko jeden, który nie jest tak istotny mianowicie pudełko. Bardzo delikatne raz spadło mi na dywan z niedużej wysokości i cała przednia szybka popękała i u szczerbił się plastik przy zawiasie najważniejsze że cienia nic się nie stało co tu dużo mówić producent gdzieś musiał szukać oszczędności i na szczęście padło na pudełko, a nie na cienie. Przejdźmy do  cieni pierwsze co rzuca się w oczy to duuża inspiracja Naked 3, kolorystyka pozwala wykonać makijaż codzienny jak i wieczorowy. Są dobrze napigmentowane nie ma problemu z blendowaniem, trochę się osypują lecz nie ma tragedii. Mam bardzo wrażliwe oczy często uczulają mnie cienie na szczęście te mnie nie uczulają. Za taką cenę warto nabyć tą paletkę szczególnie dobrze nada się dla początkujących.



No chyba na tyle ode mnie na temat tej paletki.
Buziaki M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz