czwartek, 29 października 2015

Zakupy na kosmetykomania

,
Hej dziewczyny dzisiaj chciałabym pokazać wam co kupiłam na kosmetykomania.pl są to małe zakupy ale jakie udane.


MAKEUP REVOLUTION - BLUSH PALETTE HOT SPICE

Cena: 29.89 zł
Link: click
Waga: 13g
Paletka zawiera 8 róży do policzków matowych i połyskujących odcieni.
Róże spakowane są w czarne pudełko z lusterkiem.

Po przeczytaniu recenzji na różnych blogach skłoniłam się do jej zakupu.
Użytkuje ją już jakiś czas i jestem zadowolona. 
Po pierwsze bardzo dobra pigmentacja - trzeba ostrożnie z nakładaniem na pędzle żeby nie przesadzić i długo trzyma się na twarzy. Po drugie bardzo dobry dobór kolorów - dla mnie bladziocha sprawdzają się bardzo dobrze. Po trzecie rozświetlacze - paletka nie tylko posiada 6 ślicznych róży a także dwa rozświetlacze. Po czwarte cena - cena jest niska w stosunku do jakości produktu, dzięki dobrej pigmentacji paletka posłuży nam na długo. 
Podsumowując - Polecam paletkę u mnie osoby bladej spisuje się dobrze, tylko trzeba uważać z ilością nakładaną na pędzel, zbyt dużą ilością można zrobić sobie ''krzywdę''

Skład:

Zdjęcie robione bez lampy błyskowej najlepiej odwzorowuje rzeczywiste kolory:


MAKEUP REVOLUTION - DEATH BY CHOCOLATE

Cena: 39,89 zł
Link: click
Waga: 22g
Wymiary palety: 18cm x 8.5cm
Paleta cieni Death by chocolate zawiera 16 cieni w tym 6 matowych i 8 połyskujących.
Spakowane w dużą paletkę zawierającą lusterko.

Paletka Death by chocolate nie da się ukryć, jest inspirowana paletką marki Too faced. Wizualnie już zachęca do kupienia. Po Iconic 3 którą uwielbiam, Death by chocolate była paletką jedną z wielu od MUR, którą chciałam mieć w posiadaniu.
Jedynymi wadami paletki są cena i zapach cieni, chociaż co do zapachu to oczywiście kwestia indywidualna. Osobiście uważam, że zapach, który chciał producent uzyskać czyli czekoladowy jest raczej po prostu zapachem "chemicznym".
Opakowanie i cienie są jak najbardziej na plus  - są dobrze napigmentowane i nie osypują się, praca z nimi nawet dla początkującej osoby takiej jak ja jest przyjemna i bezproblemowa



Jestem bardzo zadowolona z zakupów jak i z obsługi na kosmetykomania.pl na pewno nie raz odwiedzę tą internetową drogerię.
Buziaki M.

3 komentarze: