wtorek, 28 stycznia 2014

Ladycode by Bell Glow highlighter puder - opinia

Witajcie
Dziś postanowiłam napisać o pudrze rozświetlającym Ladycode by Bell - Glow highlighter z limitowanej edycji dostępnej w biedronce. Puder kosztował około 12 zł.



Puder jest białawy taki mroźny drobinki nie są zbyt ''nachalne'' najlepiej nadaje się dla osób z jasną karnacją u osób z ciemniejszą na kościach policzkowych może trochę wyglądać dziwnie, za to na pewno dla wszystkich będzie dobrze nadawał się do wewnętrznych kącików oczu, pod łuk brwiowy itp.
Jak na taką cenę moim zdaniem puder jest bardzo dobry długo utrzymuje się na twarzy.

A wy macie go ?

9 komentarzy:

  1. O! Nie wiedziałam o takich fajnych rzeczach w ofercie biedronki. Jestem ciekawa składu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet na niego niego nie trafiłam, muszę dokładniej przeglądać ich ofertę :) Ciekawy blog, dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety mam słaby dostęp do kosmetyków bell więc go nie stosuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go nigdy nie miałam :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dla bladziochów będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, ale lubię rozświetlacze.

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mojej cery jasnej był by ok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i nie wiem kiedy go wykończę :D Niesamowicie wydajny i efektowny.

    OdpowiedzUsuń