środa, 22 stycznia 2014

Paletka Sleek i-Divine au naturel (nowa edycja)


Chyba już każda z was doskonale zna i posiada paletki sleeka. Dziś i ja zostałam posiadaczką jednej z nich mowa o paletce Au Naturel. Bardzo przypadły mi do gustu kolory cieni są dobre na makijaż codzienny jak i wieczorowy. Paletka składa się z 12 cieni większość (8 cieni) jest matowa co jeszcze bardziej mi się w nich podoba.
Aktualnie pudełeczko ma nowy design.


a paletka różni się wielkością napisu.

Same cienie różnią się tylko 'gładkim' wykończeniem.


Podsumowując jestem zadowolona z zakupu cena przystępna trafiłam na allegro na promocje 32,99zl poza tym cienie są dobrze na pigmentowane nie osypują się długo trzymają się na powiekach myślę że na tym nie koniec mojej przygody z paletkami sleeka aktulanie rozmyślam nad zakupem paletki Oh so special.

5 komentarzy:

  1. Faktycznie trafiłaś na fajną promocję, ja za moją dałam chyba 38 zł, niech Ci służy wiernie, to jedna z moich ulubionych paletek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ta paletka, a dokładniej kolory jakie posiada, taka do codziennego użytku :))) Mam Oh so special i jest rewelacyjna, według mnie to dwie obowiązkowe pozycje, które warto mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te palety, mam ich kilkanaście. Moi faworyci to Storm, Darks i OSS

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją:) W sumie mam już 4 paletki Sleek'a :)

    OdpowiedzUsuń