piątek, 24 stycznia 2014

Produkty Radical dla włosów zniszczonych i wypadających

Witajcie :)
Chciałam dziś trochę napisać o produktach Radical z serii czerwonej dla włosów zniszczonych i wypadających. Kiedyś miałam problem z wypadającymi włosami wszędzie ich było pełno doradzono mi produkty Radical.

Zaczęłam od stosowania ampułek. Pudełko posiada 15 ampułek po 5ml zgodnie z opisem na opakowaniu codziennie wcierałam w głowę jedną ampułkę przez 30 dni, zawsze stosowałam je na noc gdyż po wmasowaniu włosy są mokre i potrzeba czasu aby wyschły. Jedno opakowanie zawiera 15 ampułek dlatego do całej kuracji potrzebne są dwa pudełka, cena jednego wynosi aktualnie około 30 zł. Stosując ampułki codziennie myłam włosy co 2-3 dni gdyż szybciej przetłuszczały mi się włosy. Co do zapachu jest delikatny i przyjemny.




Szampon kosztuje około 10 zł nie jest to dużo pojemność tylko 300 ml, niestety jest niewydajny,posiadam długie włosy musiałam sporo nałożyć żeby je umyć. Po umyciu miała problemy z rozczesaniem. Plusem jest nie przetłuszczanie się włosów myłam co 3-4 dni i piękny połysk.




Serum ziołowo-witaminowe pojemność 100 ml cena około 12 zł.
Stosowane jest na włosy wilgotne lub suche, ja zawsze stosowałam po umyciu gdy już były tylko wilgotne. Serum pomagało w rozczesywaniu włosów stawały się one gładkie i miękkie.



Wzmacniająca Mgiełka 200 ml cena około 11 zł zadaniem jej jest chronić włosy przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego, wzmocnić i zregenerować, przywrócić im połysk i gładkość, umożliwić układanie fryzury,a także sprawić aby były grubsze i mocniejsze. Nie używałam jej często jedynie co zauważyłam włosy są gładkie, w układaniu fryzury niestety nie pomogła moje włosy żyją własnym życiem bez dobrego lakieru nie da się ich okrzesać.



Podsumowując stosowanie ampułek i szamponu Radical pomogło mi włosy zaczęły mniej wypadać stały się gładsze i lśniące, nawet moja fryzjerka zauważyła dużo rosnących małych włosków. Niestety po kilku miesiącach znów wrócił problem wypadania aczkolwiek w mniejszym stopniu od czasu do czasu używam szamponu ma on przyjemny zapach jak każdy ziołowy szampon ma nieszkodliwszy skład dlatego myślę że nie zaszkodzi on nikomu a może pomóc cena też jest niska więc można wypróbować i ocenić samemu. Ja jestem zadowolona.

8 komentarzy:

  1. Wypadanie włosów to dla mnie gorący temat, zmagam się z tym od jakiegoś czasu :) Obecnie zaprzestałam testowania suplementów, wcierek i innych, planuję po prostu wybrać się do dermatologa i mam nadzieję ustalić przyczynę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również borykam się z problemem wypadających włosów :/

    OdpowiedzUsuń
  3. wypadały mi włosy, kupiłam te produkty i totalna lipa :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tylko ten szampon... tragedia;/.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania:*. mam nadzieję, że znajdziesz u mnie coś dla siebie:*.
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też miałam całą serię, ale bez szału...

    OdpowiedzUsuń
  6. oj bardzo dawno temu używałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zarówno mgiełka jak i serum nie zdziałały nic na moich włosach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam sposobu na przetłuszczające się włosy, muszę wypróbować ten szampon, Obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń